Pages

zondag 18 mei 2014

#100happydays - week 3

Alweer de derde week waarin ik elke dag een geluksmomentje probeer vast te leggen en hier te delen. Deze week was eerlijk gezegd een beetje een mindere week, maar toch ben ik er in geslaagd om elke dag het kleine grote geluk te vinden, hier gaan we :

#100happydays - day 15

Zondag - Moederdag
Met mijn eerste geknutseld cadeautje. Volgens mij hoorde er ook nog een versje bij, maar daar heb ik maar een paar korte flarden van opgevangen. Dit was ook de dag van de fietstocht en bijhorende BBQ van het schooltje. Jammer genoeg was dit ook de dag van de terugkeer van de herfst, met rukwind en regenbuien.

#100happydays - day 16

Maandag - Tandje
Behalve een bronchitis die bestreden moet worden met antibiotica en ademhalingskiné (wat verklaart waarom dit een aanzienlijk mindere week was), kreeg deze kerel deze week ook zijn eerste tandje, bravo!

#100happydays - day 17

Dinsdag - Eitjes rapen
Samen gaan kijken of de kippen eitjes gelegd hebben, véél eitjes.

#100happydays - day 18

Woensdag - Koffie
Mijn koffie gaat waar ik ga, van de ontbijttafel naar mijn bureau op het werk. En soms is dat het gelukkigste moment van de dag (de koffie, niet zozeer het werk).

#100happydays - day 19

Donderdag - Bedtijd
Zieke kindjes, laat werken, dan word ik het gelukkigst bij het zien van mijn bed en (eventueel) een goed boek. Ook al is dat op een schaamtelijk vroeg uur, het kan deugd doen.

#100happydays - day 20

Vrijdag - Lunch
Op mijn vrije dag nam ik Leon mee in de draagzak boodschappen doen. Dat was voor allebei een leuk uitstapje en ik besloot om helemaal alleen voor mezelf een gezonde lunch klaar te maken. Het heeft gesmaakt.

#100happydays - day 21

Zaterdag - Zon
Als de kindjes moegespeeld in slaap vallen en de zon 's avonds nog nagloeit op je gezicht, dan was het een goeie dag. De varende tentoonstelling ter gelegenheid van 75 jaar Albertkanaal lag in onze gemeente en dus gingen wij een kijkje nemen. Dat was leuk gedaan, een goed ineengestoken informatiefilmpje, een fototentoonstelling en een competitieve quiz over het Albertkanaal (ik won!). Op een boot! Meer moet dat niet zijn. De rest van de dag speelden we buiten, en Leon ontdekte het gras.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen