woensdag 2 juli 2014

#100happydays - en toen viel het stil

Drie weken ver ben ik geraakt met mijn #100happydays :
week 1, week 2 en week 3.

En toen viel het stil, een tijdje geleden ook al intussen.

Het leven en de dagdagelijkse beslommeringen staken een stokje voor mijn goede voornemen om 100 dagen lang elke dag een 'happy' foto te maken. Eigenlijk had ik gewoon beter moeten weten, maar als het gaat om bijzonder enthousiast aan een project te beginnen zonder de discipline om het op te volgen : count me in!

Maar het is hier wel 'my blog, my rules' en dus ga ik gewoon verder met #happydays: geen 100 aan een stuk, maar wel een greep uit de gelukkige momentjes van de afgelopen week. Omdat ik nogal geloof in het kleine grote geluk. De alledaagse dingetjes om te koesteren.

Zoals daar zijn :

Bedankt juf.

Stress voor het juffencadeautje
De eerste week van de grote vakantie zit er alweer op, maar vorige week was het hier cadeautjesstress : ik ben creatief, noch handig aangelegd op knutselvlak, dus werd het hier een bloemetje in een door de dochter zelf versierd pakje. Dat mama dan mocht afgeven omdat dochter het toch niet durfde ("Je moet het wel achter je rug verstoppen, hé mama!) En zo is het eerste schooljaar al voorbij, help!

Komaan, Rode Duiven!

Supporteren voor de Rode Duiven
Dat was een misverstandje, maar intussen supporteren wij toch maar mooi voor de Rode Duiven! ("Ga maar vlug een nestje bouwen!")

Het eerste pintje. #twc2014

TW Classic
Waar het regende, waar het koud was, waar we twee uur in de file stonden om naar huis te rijden. Maar als The Rolling Stones nog niet te oud zijn voor een festival, dan wij ook niet!

In het karreke!

Het karreke
En Leon, die is intussen oud genoeg om in het winkelkarretje rondgereden te worden. Flinke man.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen