Pages

zondag 13 juli 2014

#happydays : bijna vakantie, loombandjes en indoor picknick

Het was de laatste werkweek voor het bouwverlof en die was behoorlijk hectisch zoals dat hoort. Een overzichtje van wat ons beziggehouden heeft:

Klaar voor de match! #BelArg #milestonecards

Ik was er gelukkig nog net op tijd bij om mijn milestone cards boven te halen en het allereerste WK van mijn twee kapoenen vast te leggen.

Maandag was het pakjesdag.

loombandjes

Intussen maakten de loombandjes ook hier hun intrede : gelukkig beleven we deze rage nog enkel passief in de vorm van cadeau gekregen bandjes, maar dat we vanaf nu niet meer ontsnappen aan dit soort prullaria, dat is wel duidelijk.

indoor picknick

Donderdag was papa-dag en dankzij het geweldige weer (hoeveel regen kan er nu nog vallen?!) werd het een indoor picknick : met Engelse sandwiches met hesp en kaas op een stokje. Dat is nog eens een manier om ze iets anders te doen eten dan het eeuwige boke met choco. Goed gedaan van papa en zelfs nog beter dat hij er ook een foto van maakte!

Vrijdag moest er nog vanalles afgewerkt worden en dus offerde ik een stukje van mijn vrije dag op, maar nam ik Anna wel even mee naar het werk, zoals je hier al kan lezen. Het hoogtepunt voor haar was toch wel het kunnen zien van 'de eetzaal van mama'.

vriend beer

En zo raken wij hier stilaan in vakantie-modus en zag ik Vriend Beer me toelachen vanuit het stoeltje van Leon.

Een vlechtje!

Om af te sluiten een absolute primeur : een vlechtje!

De richtlijnen op kapsel-vlak hebben zich hier altijd beperkt tot een speldje, tot mevrouwtje vandaag ineens over vlechtjes begon. Het is er de rest van de dag mogen in blijven. Ik verdenk een beste vriendinnetje met vlechtjes en een opkomende ijdeltuiterij.

En dan mag het nu stoppen met regenen, want mijn vakantie is begonnen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten