Pages

woensdag 6 augustus 2014

De laatste vakantieweek - #happy days

Voor deze vakantie had ik zo maar een vaag lijstje van dingen die we zeker moesten doen. En de dingen die erop stonden werden zo goed als allemaal afgevinkt : ijslolly's maken was er een van. Gewoon met vers appelsiensap. Geen bijzonder groot succes eens de nieuwigheid eraf was...

ijslolly

Woensdag was een drukke vakantiedag met een playdate en familiebarbecue op het programma. Gelukkig vond ik in de voormiddag een paar uurtjes waarin kind 1 werd uitbesteed aan moeke en kind 2 een dutje deed en kon ik gaan internetshoppen : dit jaar ben ik op tijd om de terug naar school-stapel kleren aan te vullen, laat de pakjes maar komen!

shoppen

Donderdag ging Anna de eerste keer bij een vriendinnetje spelen, wat zoveel betekende als :

Dit is waarvoor play-dates dienen!

Toevallig gingen we eerder op de dag samen de brievenbus leegmaken en vonden we een geweldig leuk kaartje van Pieter Konijn, ik vermoed dat we dat kregen dankzij mijn eerdere post over ons bib-bezoek, dankjewel Tante!

"Lieve, lieve tante, ik ben zo blij dat jij mij deze kaart opgestuurd hebt!" :-)

Vrijdag en zaterdag hield ik nog eens een kookmarathon, waar je hier al over kon lezen.

Zondag gingen we in Bokrijk naar de speeltuin en namen we picknick mee. Een ontdekking, wij gaan zeker nog eens terug. Tip : nu het toch zo'n heerlijk weer was waren wij al vroeg present en konden we genieten van een lekker rustige speeltuin. Tegen dat de picknick op was lieten we moegespeeld de namiddagdrukte achter ons om gezellig in ons eigen tuintje van te bekomen van het avontuur.

Bokrijk!

En nu is de eerste werkweek weeral half. Te hopen dat er behalve werk nog genoeg #happydays overblijven!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten