Pages

woensdag 8 oktober 2014

Dienstmededeling : #projectblogboek

Het Blogboek van Kelly heb ik een tijdje geleden al bijna in één ruk uitgelezen en ik was al in de weer met post-itjes om aan te duiden welke ideeën ik zeker wilde uitwerken, maar eigenlijk: waarom niet allemaal?



blogboek

Dat was het idee waar de geweldige i. van Kerygma mee afkwam en ze gaf haar wilde plan de naam #projectblogboek mee: een poging om alle ideeën die in het Blogboek aangereikt worden te gaan uitwerken. En iedereen mag meedoen! 

De ook al zo geweldige Michel doet ook mee, net zoals nog een heleboel andere bloggers, wie zoal dat vind je hierzo. En ikzelf dus. Of dat is toch de bedoeling.

Maar aangezien ik meer een denker dan een doener ben, moet ik er nog even over mijmeren en dan verschijnt hier zeer binnenkort mijn eerste echte #projectblogboek bericht. Want het is nu niet zo dat er echt dwingende regels aan vasthangen, dus we doen het op ons eigen tempo...

Voorlopig doe ik volop inspiratie op bij de andere deelnemers die wél al uit de startblokken geschoten zijn.

Stay tuned...

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen