vrijdag 10 oktober 2014

September in #happydays en ook wel #projectblogboek

Blogboek-tip : Neem deel aan een project zoals #100happydays en doe het enkel op je blog.

Die mag ik dus al afvinken vind ik, want wat intussen een maandelijks overzichtje van geluksmomentjes werd, is ooit heel optimistisch begonnen als #100happydays.



Hieronder een paar voorbeeldjes van waar ik in september heel gelukkig van werd.

back to school

Toch altijd een beetje een feestelijke dag, die eerste schooldag.

1!

De verjaardagen hier bij ons zijn mooi verdeeld: de jongens zijn jarig in september, de meisjes in december. Leon beet de spits af.

Broer en zus.

*smelt* wanneer ik broer en zus zo schattig samen zie spelen

de essentie van het boek

Boeken! Ik zit weer volop in een boeken-fase en kan daar alleen maar blij om zijn. Fragment hierboven uit Een keukenmeidenroman, gelezen voor de geweldige Verbeelding bookclub van Kathleen, te vinden via Goodreads.

birthday dinner

We sloten de maand af met de volgende jarige, gevierd met een gezellig etentje. Zonder kindjes. Zalig.

En dit wil ik u ook niet onthouden, ons "zorgenkindje" zoekt zijn grenzen op en gaat er los over tegenwoordig :

klimmen

Ja, wij nemen daar eerst foto's van voor we ingrijpen. Dat soort ouders dus...

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen