Pages

dinsdag 28 oktober 2014

Twee jaar Blog van Sabrina

Hiep hiep hoera voor mij! Exact twee jaar geleden klikte ik hier voor het eerst op de 'publiceren'-knop.



Mijn blogger-profiel zegt : "Op Blogger sinds maart 2009", dat is van die keer dat ik heel onbezonnen en zonder voorbedachten rade een paar berichtjes geblogd heb en dan weer onmiddellijk verwijderd heb. Dat was ook onder een andere naam geloof ik, dus dat telt niet.

Twee jaar geleden, ik moest nog dertig worden, begon ik wat in het wilde weg te bloggen. Wat we aten, wat we deden en dat hield ik een paar maanden vol, tot in januari. Toen viel het stil.

Want Leon was onderweg, de combinatie zwangerschap, werk, peuter, blog was niet haalbaar en blog schoot erbij in.

Sinds Leon er is, is er ook een verhaal dat ik wil vertellen, dat van de ogen van Leon.

Het zijn de moeilijkste stukjes om geschreven te krijgen, maar ze doen me wel het meest deugd. Zeker als ik merk dat ze ook nog eens het meest gelezen worden, zoals bijvoorbeeld het stukje over boekjes lezen met onze slechtziende baby.

Mamablog en meer

Samen spelen <3

Maar het is hier dus niet alleen het blog van Leon, maar wel blog van Sabrina. Om eerlijk te zijn ben ik nog altijd niet helemaal tevreden van de naam, maar het went en met de toevoeging van de ondertitel kan ik er wel mee leven :)

Mamablog omdat ik hier in de eerste plaats mijn verhaal wil vertellen en mijn verhaal is op dit moment vooral het verhaal van mijn kindjes (waar het hart van vol is ...)

Meer omdat ik het ook wil hebben over mijn herontdekte liefde voor boeken, mijn altijddurende liefde voor lekker eten, mijn happydays overzichtjes en ook wel wat het is om een zorgenkindje te hebben.

Terwijl ik zo wat blader door mijn archief, sta ik er wel een beetje van versteld dat ik toch al zo veel bijeengeschreven heb, zo lijkt het voor mij helemaal niet.

Waar ik eigenlijk nog meer versteld van sta, is dat ik aan mijn statistiekjes kan zien dat er intussen een fijn groepje lezers is dat hier regelmatig komt piepen.

Daar word ik heel erg blij van, dankjewel!
Laat gerust eens van je horen, hieronder in de comments, bijvoorbeeld.

Misschien moet ik nu even van de gelegenheid gebruik maken om de echtgenoot te bedanken om slechts onder lichte dwang hier mee te lezen en meestal geduldig te luisteren naar mijn twijfels, verzuchtingen en paniekaanvalletjes over de blog! Merci hé :)

Een cadeautje voor mijn tweede blogverjaardag hoef ik niet, maar je doet me wel een plezier door mijn blog te volgen via bloglovin.

Bedankt om mee te lezen, op naar de volgende twee jaar!

Mijn blog volgen via bloglovin kan hieronder (of via de knop hier rechts bovenaan) :


3 opmerkingen: