Pages

vrijdag 7 november 2014

Oktober : toch nog een paar #happydays

Oktober en ik, wij waren geen beste vriendjes dit jaar (om deze reden).

Toch was het eigenlijk een best zonnige maand, zo blijkt nu ik mijn blije foto's van de maand bij elkaar zocht, kijk maar even mee.



geraniums

Bloemetjes water geven in oktober! Dat moet een unicum zijn, dat er aan de geraniums aan ons tuinhuisje zo lang bloemen stonden.

taart

We bakten tiramisu taart van Jeroen. Altijd denk ik "moeten we meer doen" en toch komt het er niet vaker van. Beter voor de lijn zeker?

Anna laadt de herfstschatten.

Er werden herfstschatten verzameld en uitgestald.

Anna tekent Vake.

Anna tekent kopvoeters! Dit is een portret van Vake ter ere van diens verjaardag.

Samen spelen <3

Deze twee doen mij smelten...

Toch niet zo praktisch om mee te dansen, zo'n rood kapje.

Oktober is ook Halloween-maand. Roodkapje is die van mij.

krulletjes

Die krulletjes *smelt opnieuw*

Ook op het eind van de maand scheen de zon, getuige deze twee zonnekloppers:

Zonneklopper nummer 1.

Zonneklopper nummer 2.

Nu is het ineens november en is het vooral donker en koud. Maar het schijnt dat de Sint eraan komt (ik vertel hier binnenkort over onze favoriete sinterklaasboekjes). Er is ook nog tijd om de adventkalender te vullen tegen begin december. Wij doen ook weer een rondje doktersbezoeken en proberen ondertussen nog wat #happydays bijeen te sprokkelen.

2 opmerkingen:

  1. Succes met het sprokkelen, hopelijk een goede vangst in november ;)
    Soms moet je het inderdaad van de kleine dingen hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er happy uit! Lekker genieten zo.

    BeantwoordenVerwijderen