Pages

zondag 23 november 2014

Wat wij zoal deden de laatste dagen

- We werden een voor een geveld worden door een vervelende buikgriep waar we nu allemaal nog een beetje van moeten herstellen.



- Ik moest nog een beetje wennen aan het brilletje, maar we gingen er intussen al eentje uitkiezen en wachten enkel nog op het juiste maatje dat moest besteld worden.

- Ik heb veel te weinig blogs gelezen, laat staan geschreven. Ik hoop de komende dagen de opgelopen achterstand in geplande blogjes weg te werken. Ik heb het hier gemist.

- Het huishouden werd ook tot een absoluut minimum beperkt, waardoor er nu ook een serieuze inhaalbeweging aan vuile was ligt te wachten.

- Ik keek wel veel te snel na elkaar alle afleveringen van zesde seizoen van het fantastische Mad Men waardoor ik nu nog veel te lang moet wachten op het zevende en laatste seizoen.

- Ik las ook We are all completely besides ourselves van Karen Joy Fowler. Ik kan er alleen niet veel over zeggen omdat ik dan meteen te veel zou verklappen, maar lees het vooral zelf!

- Ik brak mijn zelf opgelegde regel "geen kerstversiering voor de Sint geweest is".

(kerst-)sfeerbeeld


- We zetten een eerste keer de schoen en gisteren bracht de Sint al een bezoekje aan oma. Had hij toch wel geen Barbie bij voor de kleuterdochter zeker, net wat ze altijd al wou. Heerlijk om haar reactie te zien (inclusief handje voor de mond slaan!)

- Ik bekeek het filmpje van Monty The Penguin en  moest op het eind een stofje uit mijn oog vegen. Doe uzelf een plezier en klik (nog) eens op het filmpje, het is graag gedaan!



2 opmerkingen:

  1. Héhé, die regel hebben wij ook: geen kerst voor de Sint maar het begint hier toch ook te kriebelen! En de Barbie staat ook hier ook op de verlanglijst van kleuterdochter. En wat het boek betreft: die staat op mijn verlanglijst. Veel beterschap en succes met het inhaalmanoeuvre...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die kerstversiering maakt het wel heel erg gezellig zo te zien!
    Leve het minimum aan huishouden. Boeken die je leest maken veel langer indruk dan een proper gekuist huis ;-)
    En zalig dat kindergezichtje met de barbiepop van de Sint! Ik ben ook al aan het aftellen tot zijn komst :-)

    BeantwoordenVerwijderen