maandag 22 december 2014

2014 in 10 foto's

Ik zag het al op verschillende blogs verschijnen, het jaaroverzicht van 2014 in 10 foto's en ik ben ook eens gaan snuisteren door mijn foto's van het afgelopen jaar. 2014 werd voor mij op het eind letterlijk en figuurlijk een beetje donkerder, maar aan de foto's te zien was het toch een zonnig jaar. Fijn om eventjes terug te bladeren, 2015 mag zeker meer van dit brengen:



Nieuwjaarswandeling.

Het jaar beginnen met een verkwikkende nieuwjaarswandeling in een stralend winterzonnetje. Voor herhaling vatbaar!

Handjes.

Niet te geloven dat we begin dit jaar nog van die baby-handjes in huis hadden. Nu zijn het al stevige peuter-pollekes geworden.

#goodtimes

We maakten kennis met de magie van Plopsa en Kaatje kwam mee naar huis. Een van de vele vriendjes die elke avond mee gaan slapen.

Anna had een leuke dag vandaag.


Het Vennenbos


Bokrijk!

Best veel uitstapjes richting speeltuin.

Broer en zus.

Broeder- & Zusterliefde *hartje*

de essentie van het boek


Bosland


Het brilletje.

Last, maar zeker not least: het brilletje. Eindelijk goed nieuws. Eindelijk weer hoopvol vooruit durven kijken. En het is ook zo ongelooflijk schattig natuurlijk...

1 opmerking:

  1. Wat een mooie beelden! Ik hoop dat 2015 erg veel zon voor jullie brengt (letterlijk en figuurlijk), een oplossing voor jullie dochtertje en dat jullie zoontje zo flink verder doet!

    BeantwoordenVerwijderen