donderdag 4 december 2014

Meest Schattige Peuter Met Een Brilletje Ooit

Omdat ik zowat ontplof van de schattigheid en trots op mijn peutertje, moet ik hem hier ook nog eens komen laten zien met z'n brilletje dat we vandaag konden gaan afhalen!



brilletje

Ik ben misschien een heel mini klein beetje bevooroordeeld, maar bestaat er iets schattigers dan een peutertje met een brilletje? 

Ik dacht het niet!

Hij heeft het trouwens heel de dag super flink opgehouden, dus hier zit momenteel een super fiere mama!

4 opmerkingen:

  1. Hij is er erg mooi mee! En ook het kleur vind ik goed gekozen, het staat hem :-) Hopelijk is hij er nu ook wat mee geholpen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ook vandaag heeft hij het heel de dag flink opgehouden dus het lijkt er wel op dat hij er voordeel van heeft.

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Bedankt, Annelies! Ik denk dat ik nog eens ga smelten van de schattigheid die hij nu uitstraalt ;-)

      Verwijderen