woensdag 24 december 2014

Winter in de moestuin

Om de reeks te vervolledigen (zomer, herfst) maakte ik op de eerste dag van de winter ook even een rondje door onze moestuin die, het moet gezegd, er een beetje mistroostig bij ligt momenteel.



20141221_120819

De kippen hebben er een tijdje hun gang kunnen gaan en alles kaalgeplukt, intussen zitten ze weer op hun vertrouwde plekje en vond ik dat ze wel een extra hapje verdienden.

20141221_120709

Feitelijk is er op dit moment niet gigantisch veel te doen in den hof, al zou het geen kwaad kunnen om eens een grondig opruimrondje te houden bedacht ik me tijdens mijn fotoshoot. Misschien iets voor de komende dagen om wat kerstdiner-calorie├źn te verbranden.

winter Collage

Voor volgend jaar hebben we tamelijk grootse plannen: een nieuw tuinhuisje, een nieuw terras. Het is nu nog moeilijk te geloven maar over een goeie drie maand is het alweer lente en tijd om er volop in te vliegen. Nu is dus is het moment bij uitstek om inspiratie op te doen

20141221_120254

En ook het ideale moment om onze zaadkameraad eens na te kijken en te bedenken waarmee we hem nog willen aanvullen.

20141221_115952

Dat u bij het lezen van "zaadkameraad" hier aan dacht, daar kan ik niks aan doen...

kerstknutsel

Voor vanavond en de komende dagen wens ik jullie een fijn en gezellig kerstfeest!

Het kerstboompje in onze kerstboom komt van mijn eerste Secret Santa die hier arriveerde, daar vertel ik binnenkort nog wel wat meer over!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen