vrijdag 2 januari 2015

Dankjewel, Secret Santa!

En zeker ook: dankjewel, Tess om ook dit jaar weer warme wensen te helpen verspreiden in blogland!


kerstknutsel

Dit jaar deed ik - eindelijk - voor het eerst mee met de Secret Santa en het was gelijk ook een 'no stress'-editie (waarbij je kaartjes stuurde in plaats van cadeautjes).

Mijn eerste kaartje kreeg ik al aan het begin van de kerstvakantie, broertjesmama stuurde een knutsel-kerstboom op, een superleuk projectje om samen met Anna te maken om de vakantie goed in te zetten.

secret santa

Een weekje later zat er weer een envelop helemaal alleen voor mij in de brievenbus: van blog.vierenveertig dit keer. Mijn rommelige foto doet haar mooie envelop niet echt eer aan, maar ik ben er heel blij mee!

secret santa

Liebest stelde mijn geduld het langst op de proef, maar ook haar kaartje kreeg ik vandaag aan. De glitters spatten er letterlijk vanaf!

secret santa

En wat ik zeker zo leuk vond als het krijgen van deze post, was het versturen van mijn eigen envelopjes. Ik bezorgde broertjesmama, Titatastisch en Haaike een bubbeltjesenvelop volgepropt met vanalles en nog wat. Om mijn absoluut gebrek aan knutseltalent te compenseren zocht ik voor deze drie toffe madammen wat spulletjes bij elkaar waar ik ze hopelijk een plezier mee heb gedaan.

Als het aan mij ligt, doe ik volgende keer weer mee, hier vind je wie er dit jaar allemaal deelnam.

2 opmerkingen:

  1. Jouw bubbeltjesenvelop en de zeer uitgebreide inhoud waren super, heel erg bedankt!
    Ik heb je kaartje in Zwitserland gekregen vlak voor we vertrokken naar België, dus perfecte timing; het maakte het uitkijken naar mijn Secret Santa-post nog spannender :-)
    Een blogje over wat ik gekregen hebt, komt er nog aan (ik ben pas sinds gisteren thuis en er lag daar ook nog een pakje op mij te wachten), maar ik wilde je toch al zeker bedanken.

    BeantwoordenVerwijderen