Pages

maandag 12 januari 2015

De #happydays van november en december

Ziezo, de eerste werkdag zit erop. Ging best goed voor zover je daar na 1 dagje al iets kan over zeggen. Het voelt wel goed om weer in mijn gewone ritme te komen.



Maar iets anders wat ik u nog moet laten zien zijn de #happydays van de laatste twee maanden want het vorige overzichtje dateert alweer van oktober. Ofwel heb ik te weinig foto's genomen, ofwel waren er niet al te veel #happydays, ofwel vertelde ik er hier al over, of een combinatie van alle voorgaande: in elk geval hieronder nog een paar prentjes van vrolijke dingen de voorbije maanden.

En de mama geniet intussen van een theetje, laptop en zwart-wit film op tv...

Thee! Mijn nieuwe verslaving met voor elk moment van de dag een smaakje.

We hadden een afspraak in het ziekenhuis, er volgde nog meer ziekenhuis gecombineerd met een uitstapje aan de zoo, de sint kwam langs en dan was daar het brilletje! We zijn het hier al helemaal gewend, maar nog eens een foto van ons kereltje met zijn brilletje kan nooit kwaad dacht ik zo!

Tiny lezen is serious business <3 zus & broer

We bouwden sneeuwmannen. Dit zijn de eerste twee exemplaren, er volgden er nog twee.

Let it snow!

We lazen veel boeken, waaronder ook mijn eerste e-book ooit. Ik ben fan.

e-book time!

Tot nader order hebben we nog altijd een prinses in huis, al dan niet met zelfgemaakte prinsessenkroon.

Zelfgemaakte prinsessenkroon.

Onze prinses die zit te nagelbijten voor het begin van haar eerste Samson & Gert-kerstshow. Met 'guest appearance' van de Prinsessia's. OMG en al! Het was trouwens ook mijn eerste Samson & Gert-kerstshow en ik weet niet zeker wie van ons de show het leukste vond...

Wij zitten al klaar!

Op naar de volgende #happydays!

4 opmerkingen:

  1. Leuk, leuk, leuk!!! Die extra foto van dat brilletje kan inderdaad geen kwaad: ik ben echt fan van de kleur! En zo te zien heeft hij er wel plezier van. E-reader: ook fan! En zo een show moet ik beslist ook eens doen met de dochter...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker doen, een echt plezier voor groot en klein vond ik van de kerstshow :-)

      Verwijderen
  2. Ik heb ook een e-reader, echt een handig iets... maar toch verkies ik het echte boek :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 'The real thing' is nog altijd het beste, maar ik moet zeggen dat het me wel lukt om te vergeten dat ik met een e-reader aan het lezen ben. Ideaal voor boeken die ik niet per se 'in het echt' wil, maar ook niet kan vinden in de bib.

    BeantwoordenVerwijderen