donderdag 8 januari 2015

Lang leve ruilen!

Ik vertelde in mijn vorige post al dat ik mezelf dit jaar een aantal mooie dingen cadeau wil doen.

Kijk nu wat er gisteren voor mij in de brievenbus zat!



Juweeltjes voor mij bij de post vandaag!

Oorbellen en een ring, helemaal handgemaakt door meisje van Nummer 44. Een tijdje geleden organiseerde zij op haar blog al eens een give-away voor een setje van haar leuke juweeltjes, maar helaas was ik toen niet de winnaar. Toen ze dan onlangs voorstelde om wat van haar juwelen te gaan ruilen, moest ik niet lang twijfelen.

Of toch een beetje, want ik ben niet gezegend met bijzonder veel creatieve kriebels en kan echt niets handgemaakts bedenken waarmee ik zou kunnen ruilen. Gelukkig beschik ik wel over een uitpuilende boekenkast en is meisje van Nummer 44 ook een echte boekenwurm. Omdat ik nauwelijks boeken herlees en ik wist dat het boek een goeie nieuwe thuis zou krijgen, ruilde ik 'One for my baby' van Tony Parsons met plezier voor een setje juweeltjes.

We wisselden wat mailtjes uit over welke stijl ik graag wou: kleurrijk en moderne geometrische vormen, helemaal geslaagd vind ik. In het echt komt het blauw nog veel mooier uit, straalt ook veel rust en zen uit, net wat ik nodig heb! 

juweeltjes!

En ondanks het feit dat ik zelf over geen greintje knutseltalent beschik (of toch het geduld ervoor, eerlijk gezegd), is mijn bewondering voor al die creatieve dames overal in blogland eindeloos en vind ik het dan ook geweldig dat ik nu dankzij deze ruil ook mooie handgemaakte spulletjes in mijn collectie heb.

Na deze ruil, de secret santa waar ik voor het eerst aan deelnam en de kerstkaartjes die ik uitwisselde heb ik nu de smaak van het ruilen wel te pakken. Ik zag dat Miss Pixie een mooie sjaal te ruilen heeft, misschien waag ik daar ook nog wel een kansje. Zo raakt mijn boekenkast ooit nog eens opgeruimd!

3 opmerkingen: