Pages

maandag 9 maart 2015

De #boostyourpositivity blogbrunch

Hopelijk heb je ook kunnen genieten van de zalige lentezondag?

Ik dacht zo: laat ik eens gaan brunchen in Gent.



Al lag dat natuurlijk al een tijdje vast als slotevent van het #boostyourpositivity-project waar je hier al wel (tot vervelens toe misschien) over gelezen hebt.

Stap 1: trein nemen. Geslaagd. Nu wachten op aansluiting in Berchem. Toch nog frisjes.

Zo komt het dus dat ik 's morgens vroeg al op de trein zat en onder een stralend zonnetje arriveerde in Gent, met bestemming de supergezellige Bar Bidon waar een stuk of vijftig (?) bloggende vrouwen verzamelden om te genieten van brunch, bubbels en babbels.

Gent

Grappig om stiekem (of niet zo stiekem) naar iedereens badges te gluren om te zien bij welke blog het gezicht hoort. En eigenlijk ook veel te veel fijne madammen om iedereen wiens blog ik van ver of dichtbij ken ook eens in het echt te spreken. Maar dat is wat ze noemen een luxeprobleem, geloof ik zo.

En zo zit mijn #blogbrunch er alweer op, en ik heb er van genoten! #boostyourpositivity

Voor mooie sfeerbeelden van het lekkere eten en de mooie locatie verwijs ik je naar Lilith en Oon, die ik nog eens wil bedanken om dit project & event te organiseren samen met Danone & WalkieTalkie. Of struin op Instagram eens door de hashtags #blogbrunch en #boostyourpositivity, instant feelgood gegarandeerd.

Ik vrees wel dat er ook nog een photobooth-filmpje-ding gaat verschijnen waarin ik het beste van mezelf geef. Zeker iets at the end of my comfort zone, zoals de toepasselijke lijfspreuk zegt die ik voor de gelegenheid koos!

Maar ik zat wel te glunderen van contentement op de trein naar huis (met mijn Danone-goodie bag), en aan de vele reacties online te zien ben ik niet de enige die er van genoten heeft! Dat heb ik toch maar mooi gedaan en ik kan geen betere manier bedenken om het begin van de lente mee te vieren!

8 opmerkingen:

  1. Ik heb al verschillende verslagjes gelezen en het zag er daar inderdaad allemaal leuk uit! Wel tof om eens gezichten te kunnen plakken op de mensen achter de blog denk ik...
    Oei, dat filmpje :-) dat zou voor mij ook heeeeel ver uit mijn comfort zone zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Volgende keer moet je gewoon meegaan, Inge! Eind maart is er nog een blogmeeting, ik zeg het maar... ;-)

      Verwijderen
  2. Ik heb duidelijk heel wat gemist terwijl ik taxi-moeder moest spelen voor een bende sportende gastjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat we elkaar niet gespot hebben op die dag. 't Was tof. Voor herhaling vatbaar. Wanneer is die blogmeeting eigenlijk einde maart. Daar weet ik nu eens niets van :p.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 28 maart, dacht ik, mee georganiseerd door Soetmin van Verne en Jasper. Ik zou het daar in de gaten houden als je zin hebt...

      Verwijderen
  4. Reacties
    1. Hmm, ik hoop toch nog stiekem dat ze het vergeten of kwijt doen of zo... ;-)

      Verwijderen