Pages

maandag 2 maart 2015

Februari (en nog een paar januari) #happydays

Februari is voorbij gevlogen. Tijd voor een overzichtje van waar ik zoal mee bezig was, naast me geweldig goed amuseren met het #boostyourpositivity-project. En omdat ik hier ook nog niks verteld heb over de #happydays van januari, krijgt u die er gratis bovenop. Kijk maar mee.


In januari moesten we nog een paar keer in Antwerpen zijn voor doktersbezoeken, en koppelden wij, zoals wij dat tegenwoordig doen, het nuttige aan het aangename en gingen de meisjes shoppen in het Wijnegem Shopping Center. En Leon leest al eens graag een boekske in de wachtzaal.

20150122_121705

20150123_110617

Toen lag er ineens een laagje sneeuw en trokken wij eropuit voor een winterwandeling.

winter

Februari bracht heel veel positivity, maar ook wel virusjes allerhande met zieke kindjes (en veel tijd om te lezen!) tot gevolg.

20150208_125252

We gingen nog eens wandelen en naar de speeltuin, deze keer al in het zonnetje, het zal toch zeker geen lente worden?!

20150215_103031

Leon haalt al eens een gekke toer uit. En mama neemt daar dan met plezier eerst een foto van, alvorens de ongelukkige uit zijn benarde positie te bevrijden.

20150215_120638

Hij kreeg trouwens ook zijn eerste schoentjes, met een speciale helemaal vlakke zool om hem meer stabiliteit te bieden bij het leren stappen. Hij staat letterlijk stevig in zijn schoenen en als hij blijft vorderen zoals hij nu bezig is, zal hij niet veel later zijn dan zijn zus om zijn eerste helemaal zelfstandige stapjes te zetten. Zus was achttien maanden toen ze alleen stapte, broer is volgende week achttien maanden en maakt plots grote vorderingen in het durven stappen, tot nu toe wel nog steeds met hulp.

20150221_151416

Anna ontdekte mijn digitale camera en haar fascinatie voor fotografie. Onderstaande collage is dan ook helemaal van haar hand. Zo leuk om te zien waar zij oog voor heeft ("Kijk mama, ik nam een foto van je mouw!") Wat denkt u, heeft ze talent? ;-)

Anna Collage

4 opmerkingen:

  1. Ohhh, zo grappig die foto's! Elisa doet hier ook niet liever, heel regelmatig moet ik de laptop en mijn gsm leegmaken met foto's van allerlei: van een muur tot een bloempot tot mama die aan het koken is. En nu maar hopen dat hij snel vertrokken is maar zo te zien doet hij het heel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is nu eens het onaangename aan het aangename koppelen. Zieken kindjes=veel tijd om te lezen...

    Tot morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Sandra, ik bedenk net dat ik jou vandaag gemist moet hebben op de brunch, jammer, maar hopelijk heb je er ook zo van genoten! :-)

      Verwijderen
  3. Ze heeft alleszins oog voor de kleine dingen des leven, dus talent om gelukkig te worden zit er zeker in, denk ik :-)

    BeantwoordenVerwijderen