zaterdag 7 maart 2015

Werkzaamheden op de blog

Ik had het wel een beetje zien aankomen natuurlijk, heel de maand februari flink mijn wekelijkse blog-opdrachten geschreven: brief aan mijn zestienjarige zelf; mijn tip - weekmenu! - voor favoriete gezonde gerechten; mijn shortcuts; en hoe ik ontstress en relax.



En tegelijk stortte ik me vol overgave en met veel plezier op de bijhorende Instagram-challenge.

Positivity Collage

Om daarna een beetje in een inspiratieloos zwart gat (enfin ja, klein gaatje maar hoor) te vallen.

Plus: ik heb zo veel nieuwe blogs nog te ontdekken, en oude bekenden bij te lezen, en wil af en toe nog wel eens graag hier of daar een reactie achterlaten, maar ik heb momenteel eigenlijk vooral gewéldig de zenuwen voor de blogbrunch van morgen. Ik geloof dat ik nog nooit een andere blogger in het echt gezien heb, ik moet met de trein tot in Gent zien te raken én laat de papa en de kindjes een dagje aan hun lot over, aargh!!

Dus omdat ik nu even geen inspiratie had voor een nieuw berichtje, heb ik me maar eens beziggehouden met wat onderhoudswerkzaamheden hier aan de blog:

Ik heb eindelijk mijn 'over mij' pagina bijgewerkt, ik ben daar nooit niet tevreden mee geweest, maar het is toch een beetje een noodzakelijk kwaad en nu ben ik er toch al iets meer tevreden over. Check het uit!

Dan had u misschien al gemerkt dat ik ook eens een nieuw lettertype uitprobeer? Is het een beetje leesbaar?

De linklijst met blogs die ik volg hieraast heb ik een beetje aangepast, een paar blogs die er al een tijdje in thuishoren zijn eindelijk bijgevoegd.

De pagina over de ogen van Leon is weer up-to-date, net zoals die van #projectblogboek. En dan heb ik ineens ook maar een pagina met al mijn #happydays gemaakt. Schaamteloze zelfpromotie to the max!

Fijn weekend nog en geniet van de lentezon!
En ook wel: een fijne vrouwendag gewenst morgen!

4 opmerkingen:

  1. Ah, die inspiratiedip hebben we allemaal wel eens zeker? Misschien geeft de brunch je wat inspiratie :-)
    En nieuwe blogs ontdekken en reageren, I know, maar het is ook allemaal zó tijdrovend...
    De "over mij" pagina is trouwens mooi gedaan, hele toffe foto ook!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tja, na de brunch - verslagje volgt nog! - is het alleen maar erger geworden: nog meer blogs die ik wil volgen! ;-)

      Verwijderen
    2. Ik kan het me inbeelden :)

      Verwijderen
  2. Oh, ik ontdek mijzelf plots hiernaast! Zo leuk, merci! :-)
    Die onderhoudswerkzaamheden zou ik ook eens moeten doen, maar dat is zo typisch iets dat bij mij eeuwig op de to dolijst blijft staan. Jouw leuke, nieuwe "over mij" pagina (inderdaad: leuke foto!) geeft wel goesting om er mij toch eens aan te zetten.

    BeantwoordenVerwijderen