Pages

zaterdag 22 augustus 2015

Blog van Sabrina Vraagt en Geeft Weg!

Een enquête houden onder je lezers kwam al aan bod in een van de eerste lessen van de Meststoffen voor jouw blog-cursus die ik nog steeds volg (ik had u dat al eens verteld denk ik, hé).


Medecursisten gingen er enthousiast mee aan de slag en ik vulde met plezier hun enquêtes in, maar zelf keek ik een beetje de kat uit de boom. Om niet te zeggen dat ik dat eigenlijk helemaal niet zag zitten, zo'n vragenlijst lanceren onder mijn lezers. En dan ben ik niet eens bang om kritische opmerkingen te krijgen, daar kan ik nog wel tegen (hoop ik!), nee zeg, stel je voor dat niemand de moeite neemt om mijn vragenlijst in te vullen. Dan zit ik daar mooi, met een gedeukt ego en zonder nuttige feedback...

Maar kijk, I got over it en bokste een vragenlijstje in elkaar. Ik ben best benieuwd wie mijn lezers zijn en wat jullie van mijn virtuele thuishaven vinden! Hierbij een warme oproep om mijn vragenlijst in te vullen via de link hieronder:


Om het ook voor jullie een beetje de moeite te maken om de vragenlijst in te vullen, verloot ik één van de drie onderstaande boeken onder alle invullers. Je kan zelf kiezen welk boek je voorkeur heeft, of als je wil kan je de vragenlijst ook anoniem invullen, zonder kans te maken op een boek evenwel.

Als je nog een extra kans wil maken op één van de boeken, like dan ook Blog van Sabrina op Facebook en dan gaat je naam twee maal in de pot.

Volgende boeken heb ik met veel plezier gelezen en mijn goede vriendin Marie Kondo indachtig wil ik ze nu inzetten voor een goede zaak in plaats van dat ze stof staan de vergaren in mijn boekenkast (die toch al uitpuilt):


Van P.S. Ik hou van je. Chicklit. Romantiek en een vleugje magie. Pure ontspanning.


Omdat ik vermoed dat er wel eens ploetermoeders die een hart onder de riem kunnen gebruiken, onder mijn lezers zouden kunnen zitten en niet in het minst omdat ik mezelf tot deze categorie moeders reken. Zie daarvoor ook het bericht dat ik over dit boek schreef in het allervroegste begin van deze blog!


Het boek van de film. Voor wie zich eens wil bezinnen.

Je kan de vragenlijst invullen tot en met 11 september (een speciale datum voor ons!) en het weekend daarna maak ik de winnaar bekend.

Alvast bedankt voor het invullen!

10 opmerkingen:

  1. Ik ga hem ook invullen, maar aangezien het nogal een lange lijst is en ik hem deftig wil beantwoorden, ga ik er eens een momentje tijd voor maken deze week. Nu hangt de kleine man al aan mijn been te jengelen :-)
    Merk je al effecten van de cursus eigenlijk?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn dat je er tijd voor maakt! (hij staat nog even online dus da'sgeen probleem) Denk dat het nog wat vroeg is om de effecten van de cursus al op te meten, maar inspiratie en motivatie heb ik nu in elk geval wel volop :-)

      Verwijderen
  2. Grappig, ik zou zelf ook schrik hebben dat niemand het zou invullen en tegelijk denk ik bij jou "ale, hoe kunt ge daar nu aan twijfelen. Túúrlijk vullen er mensen die enquête in!" :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Terwijl ik dan weer zou denken "Maar allee, wat moet jij daar nu schrik voor hebben!" Ik kan al wel meedelen dat mijn angst toch nogal ongegrond bleek te zijn :-)

      Verwijderen