zondag 16 augustus 2015

Nu ook op Facebook!

Even een kleine mededeling tussendoor.

De aandachtige lezer zag misschien al in de rechterkolom dat "Blog van Sabrina" vanaf heden een eigen pagina heeft op Facebook!



Die had ik al een hele tijd geleden aangemaakt maar tot nu toe nog niet openbaar gemaakt. Het is de cursus "Meststoffen voor jouw blog" van Verbeelding die ik momenteel volg die me het duwtje in de rug gaf dat ik nodig had om echt werk te maken van een eigen Facebook-pagina voor mijn blog.

Ik ben eerlijk gezegd niet de grootste Facebook-fan en weet ook nog niet heel goed wat ik van plan ben met deze pagina. Sowieso is het de bedoeling dat er een link komt naar alle nieuwe berichten die hier verschijnen en eventueel nog andere zaken die ik wel wil delen, maar niet noodzakelijk in een apart blogbericht.

De kans is trouwens meer dan reëel dat er de komende tijd nog meer blogaanpassingen zullen volgen voor en achter de schermen, allemaal te danken aan de inspiratie die ik opdoe bij het volgen van de "Meststoffen"-cursus. Behalve heel leuk om te doen is het ook echt een leerrijke cursus.

Om mijn spliksplinternieuwe pagina te liken moet je hier zijn, wees welkom!

Volgen jullie eigenlijk veel blogs via Facebook?
Zijn er Facebook-pagina's die ik zeker moet uitchecken?

8 opmerkingen:

  1. veel succes! voor mij werkte het niet, teveel afleiding :-D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mja, concentratie-gewijs was het niet mijn beste beslissing ooit vrees ik... We zullen zien!

      Verwijderen
  2. Ik ben je beginnen volgen!
    Vind het toch wel handig via Facebook, dat maakt geen onderscheid tussen bv. Wordpress en Blogspot...

    Als je wil, ook altijd heel welkom op: https://www.facebook.com/falderie?ref=aymt_homepage_panel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik blijf je voorlopig via bloglovin volgen gezien ik zelf geen FB heb :) Het zal wellicht ook een leuke manier zijn om blogs zo te volgen maar het lijkt mij zoveel extra werk �� (voor mezelf bedoel ik dan om naast de blog ook nog een FB pagina up to date te moeten houden).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, het is natuurlijk niet de bedoeling dat ik te veel tijd ga verprutsen met die pagina (waar ik wel een béétje voor vrees) Dan is het toch makkelijker zonder FB, maar ja... :-)

      Verwijderen
  4. Ik twijfelde er ook al lang over om het te doen, maar de angst voor extra werk houdt me inderdaad ook tegen. Laat binnen zo veel tijd maar weten wat het verdict is :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hou je op de hoogte wat het geeft, maar ik ben bang dat ik het al weet.. :-D

      Verwijderen