Pages

woensdag 28 oktober 2015

HOERA - Drie kaarsjes voor Blog van Sabrina

Feest, want vandaag bestaat mijn blog drie jaar! Dat kan ik zo goed onthouden omdat ik drie jaar geleden exact twee maanden voor mijn dertigste verjaardag hier voor het eerst op "publiceren" klikte.



Mijn blog nam niet bepaald een vliegende start, daar stak mijn zwangerschap van Leon wel een stokje voor. Het bloggen bleef op een laag pitje staan en ik vraag me soms nog af wanneer het hier wel in gang schoot. Want voor elk bericht dat hier verschijnt heb ik minstens één twijfelmoment waarin ik dan geweldig melodramatisch uitroep dat ik ga stoppen met heel dat bloggedoe!

Blog van Sabrina : 3 jaar!

In plaats van mijn tijd te verdoen met die twijfels zou ik beter eens kijken naar wat ik intussen al bereikt heb: een fijn blogje, met lieve lezers, volgers die regelmatig leuke reacties achterlaten en een paar fijne mensen die ik via mijn blog heb leren kennen en intussen ook in het echt ontmoette.

Om aan jullie, liefste lezers, én mezelf te tonen dat ik het hier na drie jaar nog lang niet beu ben en dat ik nog wel wat blogambities heb, ga ik de komende maand proberen minstens drie berichten per week te posten. Zo kan ik mijn bloggrenzen weer wat verleggen en een beetje experimenteren met rubrieken en ideetjes waar ik al langer mee rondloop. Eerlijk gezegd was ik eerst van plan om een maand lang elke dag te bloggen, maar ik geloof nooit dat ik dat tot een goed einde zou brengen. Drie berichten per week, daar wil ik me nog wel voor engageren.

Er zal taart zijn (of een recept toch in elk geval) en vrijdag geef ik jullie een kijkje in mijn interieur!

Zouden jullie dat zien zitten, elke dag bloggen?

11 opmerkingen:

  1. Proficiat!
    Fijn dat je ons laat meekijken in je interieur. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat!
    Fijn dat je ons laat meekijken in je interieur. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hiep hiep hoera!!!!!!
    Interieurposts: leuk :-) Ik wil dat later ook eens doen, als het hier eens geschilderd raakt ;-)
    Alle dagen bloggen: dat zou ik zelf niet zien zitten en ook niet de tijd hebben om alle blogposts van anderen elke dag te lezen. Zo 2 à 3 keer in de week lijkt me ideaal. Ik hou het niet vol, zo 3x/week. Al is dat omdat ik soms inspiratie te over heb en soms inspiratieloos lijk. Al hangt dat veelal ook af van mijn gemoed en energie dat ik heb.
    Maar geniet jong, van je 3-jarig bestaan in blogland! En die taart: ziet er kei-lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. élke dag bloggen zou ik echt niet zien zitten. Naast het bloggen heb ik een fulltime job, een leuke man en graag sociale contacten irl. Als ik in een goeie blogvibe zit, blog ik maximum drie keer per week. maar soms ook helemaal niet en dat moet net zo goed kunnen, niet?!

    Proficiat met je drie jaar! En op naar de volgende he!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoera! Drie jaar, dat is al wel wat he seg!

    Dagelijks bloggen zou ik nooit kunnen volhouden; ik schrijf nu zo'n 3-4x per week en meer zou echt niet lukken. Maar dat hoeft ook niet van mij; als iedereen dagelijks zou gaan schrijven, zou ik namelijk totaal niet meer kunnen volgen met lezen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Amai zeg, drie jaar!!! Gelukkige blogverjaardag!!! Elke dag zou ik ook niet doen hoor! Ik ben benieuwd naar de recepten en het interieur :-) En doe zo verder he ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd!

    Elke dag bloggen hoeft voor mij ook niet, een paar keer per week is mooi... het moet ook leuk blijven he :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog een fijne blogverjaardag Sabrina! Goed bezig!
    Amai, nee, elke dag. Drie keer per week lijkt me al een hele mooie doelstelling!
    Ik houd het bij één tot twee keer per week. Anders begin ik toch maar onzin te posten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd, Sabrina! Onze blogs zijn -op een dikke week na- even oud!

    Ik ben benieuwd naar je ervaring met de 3 blogjes per week... En naar dat taartrecept ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Eke dag bloggen zou voor mij echt niet meer leuk zijn! Proficiat met de drie jaar!

    BeantwoordenVerwijderen