woensdag 25 november 2015

Momenteel - een overzichtje

Een 'echte' blogpost uitwerken, dat zit er op dit moment niet in (wegens dat ik er gewoon de fut niet voor heb, kan gebeuren!). Dus ik hoop dat u het me niet kwalijk neemt dat hier eventjes wat losse zaken op een hoopje gooi in een overzichtje, laten we het Momenteel noemen.


Voelen - Moe, een beetje futloos en ook wel te lui om na te kijken of ik in het verleden als eens niet een overzichtje als dit maakte. Ik twijfel eraan, maar heb niet de puf om dat in mijn archief te gaan uitzoeken.

Lezen - Het was een goeie leesmaand en daar verschijnt binnenkort nog een overzichtje van. Intussen ben ik bezig in "The Last Letter from Your Lover" van Jojo Moyes. Want soms wil ik gewoon echte chick-lit lezen en dan zit je altijd goed met Jojo Moyes.

Kijken - Is er tegenwoordig nog wel iets op TV, eigenlijk? Dat ding staat hier wel vaak op voor Kaatje, Bumba, Dora en consoorten, maar zelf is er niets wat mijn aandacht lang genoeg kan vasthouden. Het Journaal soms met een half oog, maar daar word je nu ook niet bijzonder vrolijk van. Oh wacht, "Loslopend Wild en Gevogelte" daar word ik wél vrolijk van: de dames die meezingen met de Jeugd van Tegenwoordig is wel al van een vorig seizoen, maar ik blijf 'm heerlijk hilarisch vinden. Nog fans aanwezig?

Uitkijken naar - De kerstvakantie! Exact een maand nog, meisjes en jongens, en dan zitten we al aan de kroketten! Ik moet de bestelling voor de Sint nog organiseren, maar voor de kerstcadeautjes beginnen de ideetjes ook al op te borrelen. Ik meldde me zelfs aan voor de kerstruil van Romina en de kaartjesuitwisseling van Nummer 44. Of dat niet wat veel is? Maar nee, dat is zo tof, die kerstsfeer in blogland en cadeautjes en wensen uitwisselen met onbekenden!

Eten - Sorry aan de gezonde voeding, maar het is hier comfort food all the way. En we weten allemaal dat comfort food pas echt troost biedt als het niet al te gezond is, toch? Alhoewel de vegetarische lasagne die we hier de voorbije dagen aten wel barstensvol groenten zit, da's toch ook al iets.En aardappelen zijn groenten en frietjes dus ook, het is trouwens Week van de Friet...

Niet - Mja, bloggen en meerbepaald drie keer per week bloggen zoals ik me had voorgenomen dat is er dus niet van gekomen zoals de aandachtige lezer vast wel al gemerkt had. Tja, dat dat niet werkt hebben we dan ook weer geleerd!

Om mijn random bericht te besluiten twee willekeurige foto's genomen op een prachtige herfst-/nazomerdag, om ons aan op te trekken in droeve winterweertijden!

Blog van Sabrina : Momenteel

Blog van Sabrina : Momenteel

En waar bent u zoal mee bezig? Ik ben een beetje nieuwsgierig!

12 opmerkingen:

  1. Nog een laatste herfstpicknick. Heerlijk. Ik zit momenteel weer aan mijn tv gekluisterd voor The voice kids, dat vind ik pure ontspanning :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 'Exact een maand en dan zitten we aan de kroketten': ik denk dat dat het perfect samenvat :-) Bring on the glühwein!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan ook niet wachten tot het weer Kerst is! De koude van de laatste dagen brengt me helemaal in de sfeer! Prachtige foto's trouwens hierboven. Wat lijkt Anna groot zeg! Bij ons stonden er ook al een aantal keer frietjes van de frituur op de menu. Dan doe ik een inspanning om mee te gaan zwemmen met Elisa en is er geen tijd meer om nog eten te maken... Vaarwel, afgezwommen calorieën!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Maar zo blijft er evenwicht en dat is ook belangrijk! :-) Ben ook eens benieuwd hoe het met Elisa's zwemlessen gaat. Ik moet Anna nog altijd ergens zien in te schrijven...

      Verwijderen
  4. Soms gaat het allemaal wat moeizamer he... je moet je vooral niet verplicht voelen om te bloggen al is het natuurlijk wel leuk om van je te horen. Ik hoop dat je je snel wat beter voelt, en verzorg je zelf!!

    Liefs,
    Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die foto's van je kinderen maken alles goed :D Laat jezelf niet opjagen door het bloggen! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. TV-tip: 'Ten oorlog' op één. Fantastische televisie waarvoor ik dat ding nog wel aanzet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar ben ik het helemaal mee eens!

      Verwijderen
    2. Da's waar, de echtgenoot volgt dat en dan kijk ik wel eens met een half oog mee. De eerste reeks was ik precies wel beter mee moet ik zeggen.

      Verwijderen
  7. De kerstruil ga ik me ook nog voor inschrijven. De kaartjes doe ik ook bij 44

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ga me denk ik toch ook aanmelden voor de kerstruil en kaartjes. Lijkt me leuk :-)

    Ik tel me je mee af naar de kerstvakantie ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Awel, ik ga mij ook inschrijven voor die kerstruil. Dat zijn dingen waar ik me graag in uitleef. Ik geef graag cadeautjes. :-) Weer iets nieuws leren kennen. Ik lees Romina ook, maar laatste tijd zit ik enorm achter met het lezen van mijn favo blogs...

    BeantwoordenVerwijderen