Pages

donderdag 31 december 2015

CADEAUTJESTIJD - Kerst(kaartjes)ruil

Vanaf morgen zijn we met zijn allen weer keihard gefocust op onze goede voornemens (toch!?), vandaar dat ik van de feestelijke stemming van vandaag gebruik ga maken om u nog eens te laten zien met welke cadeautjes ik dit jaar zoal weer verwend werd.



Want we moeten daar eerlijk in zijn, vooral als we vijf jaar zijn, maar ook nog lang daarna horen pakjes toch gewoon bij de feestdagen. En bij verjaardagen, zoals de mijne die voor het gemak gewoon knal tussen kerst en nieuwjaar valt!

Wat fijn om weer op IG te zijn! En dat op mijn verjaardag ๐Ÿ˜Š๐ŸŽ‰

Als ik u een tip mag geven om weer diezelfde verwondering bij een pakje te voelen zoals toen je vijf jaar was: doe eens mee aan een ruil in blogland! Net als vorig jaar, toen ik deelnam aan mijn eerste secret santa, vond ik het dit keer weer bijna leuker om zelf een geschenkje te kunnen samenstellen dan om ze te mogen ontvangen. Maar als dan de postbode aanbelt met een pakje helemaal speciaal voor jou, dan is dat weer eens รฉcht een cadeautje zoals vroeger. Hetzelfde met postkaartjes die helemaal alleen voor jou worden opgestuurd met de mooiste wensen.

Zo efficiรซnt van mezelf: kaartjes voor de ruil van @nummer_44 en pakje voor de #kerstruil van @bigcitylifeblog gingen zonet al de post op ๐ŸŽ„๐ŸŽ✉๐Ÿ“ฎ #spannend #zekeroptijd ๐Ÿ˜Š

Na mijn goeie ervaring van vorig jaar moest ik dan ook niet lang twijfelen om dit jaar mee te doen met de #kerstruil, georganiseerd door Romina van Big City Life. Ik mocht Lien van Broertjesmama een pakje opsturen en na een grondige analyse van wat zij op haar verlanglijstje had staan stelde ik het pakketje samen dat zij je laat zien in haar "pakjesuitpakbericht".

Maar er kwam dus ook een pakje mijn richting uit en dat kwam van Renilde van mooi ding. Superleuk en keispannend, ik had geen flauw benul dat het pakje dat ik eerder al op haar Instagram zag passeren voor mij bestemd zou zijn รฉn toen ik haar even zag op de blogbrunch heeft ze niks verklapt!

Instant oppepper van de kerstvreugde: als de kerstman, ik bedoel postbode, langskomt met het #kerstruil pakje! Dankjewel @renilde_r voor de cadeautjes & @bigcitylifeblog voor de organisatie ๐Ÿ˜š๐ŸŽ๐ŸŽ„๐ŸŽ…

Een doosje vol leuks รฉn ein-de-lijk chai latte ontdekt!

Intussen had ik me ook ingeschreven voor de kerstkaartjesruil bij Nummer 44: twee blogdames ontvingen van mij een kaartje dat dan wel niet zelfgemaakt was, ik deed er ook een kerstknutsel bij die ik samen met Anna maakte. Hopelijk zijn ze goed aangekomen!

En toen was ik een knutselmama! ๐ŸŽจ๐ŸŽ„

Er belandden twee heel mooie kaartjes in mijn brievenbus: eentje van Magda, die zelf geen blog heeft, maar geรฏnspireerd werd door mijn pannenkoekenrecept en me het recept voor pannenkoeken met gist van haar moeder cadeau deed. 

20151222_150002

Het tweede kaartje kwam van Anouk, die zelf voor de illustratie zorgde. Heel leuk gedaan!

20151223_131131

Het was weer heel leuk om deze verwachte en toch onverwachte cadeautjes en kaartjes te mogen ontvangen, dankjewel aan de organiserende & opsturende dames!

Voor vanavond, vier goed en maak iets moois van 2016!

5 opmerkingen:

  1. Ah!!!! Ik zie overal die leuke cadeaus verschijnen... Ik ging mij ook inschrijven en ben het dan uit het oog verloren maar het lijkt mij zo leuk! Dit jaar beter :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ow, wat lief van dat pannenkoekenrecept! Bij mij staat hetzelfde kaartje van Anouk op de kast te blinken :-) Fijn dat je mee deed met de kerstkaartenruil.
    Voor jou ook de beste wensen voor 2016!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank voor jouw kaartje, bij mij verschijnt er morgen een blogbericht over. Alle goeds voor 2016!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. voor de kerstkaartenruil was ik helaas te laat dit jaar, hopelijk volgend jaar beter! :-)
    die kerstruil vond ik ook super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke cadeautjes en kaartjes allemaal, zowel gekregen als gegeven! Ik kreeg er ook eentje van Magda, leuk dat ze voor ons beiden iets passends heeft uitgezocht :)

    BeantwoordenVerwijderen