Pages

maandag 25 januari 2016

WEEK 3 - #happydays met brownies en tandartsbezoek

De werkweek werd hier grotendeels snipverkouden doorgebracht.



Blog van Sabrina : tandarts

Op vrijdag stond er een tandartsafspraak op het programma voor mezelf en de dochter die me minstens vijf keer verzekerde dat ze écht niet bang was. Terwijl ze vorig jaar ook al eens mee geweest was en het toen bijlange niet zo'n big deal was. Intussen heeft ze wel al gehoord over losse tanden en volgens de tandarts zou Anna al snel een losse tand kunnen krijgen dus je zou voor minder "écht niet bang" zijn! Hoe schattig is trouwens die Playmobil die daar volgens mij al staat van toen ik zelf Anna's leeftijd had.

Blog van Sabrina : bakdag

Zaterdag bakdag, "luiewijven"-bakdag met cakejes - excuseer, "dat zijn wel muffins, hé mama" - en brownies uit een pakje. Die brownies kwamen zelfs met instructies voor montage wat me lichtjes deed transpireren, maar het bleek zelfs voor mijn twee linkerhanden haalbaar! Bemerk ook mijn vernuftige systeem om melk op te schuimen, aka een papflesje. Met wisselend succes: melk in het flesje, dop erop, schudden en paar seconden microgolf voor een schuimlaagje op mijn kopje chai.


Blog van Sabrina : bedtijd

Echtgenoot was 's avonds op stap dus ik kon nog eens ongegeneerd Brokeback Mountain kijken, met brownies en koffie met schuimlaagje! Maar niet nadat ik eerst mijn kroost in bed gekregen had met een uitgebreid verhaaltjesritueel. En een kommetje chips, omdat dat mag op zaterdag. Een paar minuten geen enkel geluid behalve het geknisper van chipjes :-)

Blog van Sabrina : Brokeback & brownies

Zondag ging ik na jaren nog een keer naar het Boekenfestijn en vond er boeken die allemaal al op mijn leeslijst stonden, behalve dat van David Nicholls dan, maar die is altijd goed.

Blog van Sabrina : erwten

En dat van de erwten is een toppertje over erwtjes die liever opgegeten worden dan in de vuilnisbak te verdwijnen. Met de theorie zijn ze hier al mee, nu de praktijk nog!

5 opmerkingen:

  1. Oh, ik maak altijd de cookies van Dr. Oetker. De wederhelft is er zot van :-)
    Klinkt allemaal gezellig, zeker avondje film kijken met chips. Altijd genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmmm, die brownies zien er lekker uit, ik ga die ook eens testen ;-).
    Leuk weekoverzicht!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, playmobil bij de tandarts: zo tof!
    En zo gezellig allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen