Pages

woensdag 9 maart 2016

Meststoffen Meetup in Berchem

Heel eventjes heb ik getwijfeld om dit bericht de volgende titel te geven: "Bloggers brunchen in Berchem bij Bar'rique." Maar dat vond ik toch een beetje té Suske en Wiske. Nochtans is er geen woord van gelogen.

Blog van Sabrina : Meststoffen Meetup

Vorige zomer schreef ik me in voor de online cursus Meststoffen voor jouw blog die Kathleen van Verbeelding organiseert. Bij de cursus hoort ook een Facebook-groep waar de leerlingen ervaringen kunnen uitwisselen en het was daar dat Gerhilde van gerhilde maakt het idee opperde om eens samen te komen. 

En dus zat ik zondag op de trein richting Berchem, waar we hadden afgesproken bij Bar'rique. Ideaal gelegen vlakbij het station en we kregen er een tot in de puntjes verzorgde brunch aangeboden. Superleuk adresje ontdekt, ik zou durven aanbevelen om je trein in Berchem te missen zodat je eerst hier kan langsgaan!

Blog van Sabrina : Meststoffen Meetup

Het blijft altijd een beetje spannend om af te spreken met mensen die je (soms) al kent via hun blog, maar verder eigenlijk toch ook helemaal niet, maar ook deze keer kreeg het gevoel van tussen gelijkgestemde zielen te zitten al snel de bovenhand.

Ondanks dat we 'maar' met 19 waren is het me niet gelukt om met iedereen een babbeltje te doen, reden te meer om onze meetup nog eens te herhalen.

Veel te vlug was het tijd om mijn trein naar huis te nemen, en dat deed ik met een unieke door Kelly van Ma vie en vert zelfgemaakte tas: zij deed ze weg en ik had mezelf net een nieuwe sjakos beloofd, dus dat was een goeie deal.

2016-03-09_04-51-37

Wie er verder nog allemaal was en wat zij van de brunch vonden, kom je te weten door op onderstaande linkjes door te klikken :

annelies - anske - bibiane - caroline - cathy - gerhilde- inne - joke- kathleen - kelly - kelly - marieke - mieke (dat van die fotoshoot dat spreken we binnenkort eens af, hé!) - patricia - saar - sofie - stephanie - tine

10 opmerkingen:

  1. Hahaha, "Bloggers brunchen in Berchem bij Bar'rique."! :D
    Veel plezier met je nieuwe sjakos! :) Blij dat ik er jou een plezier mee kon doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was leuk je te ontmoeten! Tot de volgende keer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. twas ontzettend plezant! tot de volgende meeting :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Was zeker leuk! En hoe meer Suske en Wiske, hoe beter!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een beetje Suske en Wiske moet kunnen! ;-) super leuk was het!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hihi, die Suske&Wiske-titel :-)

    En keileuke deal, die sjakosj!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Suske en Wiske is altijd leuk! :-)
    ga dat adresje zeker eens checken als ik nog eens in Berchem ben!
    klinkt als een supergezellige dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben net mijn verslagje aan het schrijven en twijfel toch ook over de Suske en Wiske-titel;-) Heel leuk om je nog eens te ontmoeten! En die foto's, dat gaan we zeker doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het was een hele toffe dag vorige week! Tijd ging veel te snel en ik vind het jammer dat ik niet met iedereen heb kunnen babbelen. Maar daarom komt er hopelijk snel een volgende keer he :)

    BeantwoordenVerwijderen