Pages

maandag 25 april 2016

GIVE AWAY - Fotocadeau voor moederdag

Een van de wilde plannen op mijn to do-lijst tijdens mijn tijdelijke thuiblijfmamastatus was toch ook om eindelijk eens orde te scheppen in mijn digitale fotochaos. Wie mijn blog, en vooral mijn Instagram, al een tijdje volgt zal al gemerkt hebben dat ik het type mama ben dat te pas en te onpas haar camera bovenhaalt. Smartphone feitelijk, want sinds ik in het bezit ben van zo'n slimme telefoon neem ik praktisch al mijn foto's met dat toestel.



Dat levert dan een gigantische hoeveelheid aan digitale plaatjes op die je toch op een of andere manier wil bijhouden. Mijn telefoon maakt automatisch een back-up in the cloud van alle foto's en ik heb ook een halfslachtig systeem om de beste foto's op een externe harde schijf te plaatsen. Halfslachtig, want je bent niks met een systeem als je dat niet toepast natuurlijk. Om van papieren fotoalbums nog maar te zwijgen. Durf ik hier te bekennen dat Leon zelfs nog altijd geen officieel babyalbum heeft?

Dat klasseren daar is duidelijk nog werk aan, maar wat ik wel graag en consequent doe is favoriete fotootjes verspreid over mijn huis uitstallen. Instant goed gevoel telkens ik er voorbij loop. En gelukkig is het tegenwoordig werkelijk een fluitje van een cent om leuke afdrukken van je foto's in huis te halen. Ideale manier ook om mijn interieur weer wat op te frissen, gewoon even wat fotootjes wisselen.

Blog van Sabrina : foto give-away


Toen ik onlangs het voorstel kreeg voor een blog-samenwerking met smartphoto zag ik dat dan ook wel zitten. Ik heb in het verleden al een paar dingen bij hen besteld, dus ik wist al dat het met de service en prijs-kwaliteit verhouding wel snor zit.

Ik mocht een keuze maken uit hun - bijzonder ruime - assortiment en omdat ik me heb laten vertellen dat het binnenkort weer moederdag is, en ik toevallig zelf ook moeder ben, deed ik mezelf een foto op plexiglas cadeau. Eerst was ik van plan om een collage van favoriete foto's te maken, maar eigenlijk vond ik dat deze foto van mijn twee kleutertjes in liefdevolle omhelzing wel een ereplaatsje verdiende op mijn fotoplankje. Het plexiglas heeft een strakke, moderne uitstraling en wordt bovendien geleverd met een ophangsysteem waar ik hier geen gebruik van hoefde te maken.

Blog van Sabrina : foto give-away

 Daarnaast bestelde ik nog een setje foto's op luxekarton voor moeke en oma die met moederdag ook een cadeautje verdienen en die sowieso op regelmatige basis vragen 'of we nog eens een foto van de kindjes hebben'. De prints zijn helemaal wat ze beloven: het karton is echt luxe en doet mijn favoriete Instagrammetjes van het moment supermooi uitkomen. Hopelijk voor oma & moeke slaag ik erin om de prints ook effectief uit te delen in plaats van ze zelf te houden!

En het goede nieuws is dat ik ook een waardebon van 30 euro mag weggeven aan een van mijn lezers, voor een product naar keuze uit het smartphoto assortiment.

Moeder zijn of een cadeautje kopen voor je moeder is geen voorwaarde om kans te maken op de waardebon. (Vaderdag, bijvoorbeeld, zit er ook aan te komen!)

Je hoeft me enkel in een comment hieronder te laten weten wat jij zou bestellen.

Deelnemen kan tot donderdag 28 april, 12u 's middags, en 's avonds maak ik de winnaar bekend op de Blog van Sabrina - Facebookpagina. Zo kan de winnaar nog op tijd een moederdagcadeautje bestellen als hij of zij dat wil!

Er loopt bij smartphoto momenteel trouwens ook een hele leuke Efteling-wedstrijd: wij beleefden in de paasvakantie een sprookjesachtige dag in de Efteling (ik liet de foto met van mijn twee kabouters met de Efteling-prinses al afdrukken!), en dus ik heb misschien wel heel even getwijfeld of ik toch niet ergens kaartjes voor nodig had zodat ik ook kon kans maken op een verblijf in de Efteling...

Veel succes!

Ik schreef dit artikel in samenwerking met smartphoto, maar mijn persoonlijke mening is geheel de mijne.

19 opmerkingen:

  1. oh super, ik bestel altijd de ingekaderde posters. Ze leveren die supersnel en je kan ze gewoon meteen aan de muur hangen. Prijs kwaliteit echt een toppertje vind ik! Dus een waardebon van 30 euro zou uiteraard van pas komen hier! (heb net bij Annick een pakket van Beaubleu gewonnen, dus gow, om het helemaal af te maken deze week ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh leuk! ik zou een paar foto-puzzels laten maken voor onze kinderen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In onze living hangt al enige tijd een foto op aluminium van onze twee spruiten.
    Ondertussen zijn we 1,5 jaar verder en is deze foto wel aan een update toe.
    De keuze zou dus vlug gemaakt zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben wel fan van de kaarten op luxekarton.
    Dit kende ik nog niet.

    Ik zou een aantal foto's die ik doorheen de dag trek in onze klas van onze leerlingen laten afdrukken en meegeven met hen. Een fijn extra geschenkje voor de mama's en papa's van de kinderen van onze klas (voor moeder- en vaderdag).

    Kocht je het fotoplankje bij Ikea?
    Hier zou ik ons huis mee willen opfleuren. Zo'n plankje waar er afwisselend verschillende dingen op kunnen staan, lijkt me leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk idee, de fotokaarten!

      Volgens mij komen deze fotoplankjes niet van bij Ikea, ik weet alleen niet meer van waar dan wel... Je vindt ze wel vaker tegenwoordig en in elk geval hebben ze ze bij Ikea ook, want op ons toilet hangen zwarte plankjes die wél zeker van daar komen ;-)

      Verwijderen
    2. Bedankt voor de informatie! :-)

      Verwijderen
  5. Net communiekaartjes besteld bij smartphoto en ik zou nu gaan voor een grote foto op plexi-glas om de communicant nog eens goed in the picture te zetten :)!
    Toffe blog trouwens, Sabrina!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto die je koos. Terecht dat die een plaatsje kreeg bij jullie.
    Ik bestel meestal gewoon de foto prints bij smartphoto. De fotoalbums ben ik nog niet aan toegekomen, jammer genoeg. Ik neem er de tijd niet voor maar onze kasten en muren zijn een geheel aan herinneringen. Overal staan er foto's. Een daguitstap is voldoende om foto's te laten printen en de foto's in huis te veranderen.
    Zo'n specialleke heb ik eigenlijk nog nooit besteld dus mocht ik winnen, wil ik graag de foto op plexiglas proberen. Met de buikbaby en de kleuter in huis kunnen we daar vast een leuke foto op laten zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Maar zeg, buikbaby?! Dan heb ik precies ergens iets gemist, proficiat hoor!! :-)

      Verwijderen
  7. Twee communicanten in huis en er zitten een foto's tussen die vergroot een mooi plekje in huis verdienen. Heb ooit twee jaar een bureautje gevuld bij toen nog extrafilm in Wetteren. Waar is de tijd...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb afgelopen weekend, na 17 jaren, mijn allerlaatste volleybalmatch gespeeld met heel veel supporters die allemaal foto's namen. Ik ben van plan om een klein fotoboekje te maken van al deze foto's als aandenken. Een waardebon zou dan ook zeker van pas komen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bizar, mijn naam komt er niet bij ... Maar deze reactie was dus van mij :-) Gr, Silke Van Acker

      Verwijderen
  9. Ben eerst gaan kijken wat je allemaal kan krijgen want ik kende het nog niet...zoveel leuke dingen! Ik zou gaan voor (denk ik) een snijplank of de tuinposter vind ik ook wel mooi! ʘ͜͡ʘ

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Onze muren zijn nog altijd wat aan de kale kant, dus zo'n uitvergrote foto op plexiglas zie ik helemaal zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. We hebben hier nog steeds een stukje witte muur in onze living dat opgevuld mag worden met foto's. Hrmm, ik twijfel tussen een canvas of een foto op plexiglas.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, leuke wedstrijd! Mijn Meneer en ik zouden wel graag elk zo'n alu sleutelhanger hebben! Hun bladwijzers zijn ook super tof maar die heb ik al.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie foto heb je gekozen!

    Ik zou gaan voor een traditioneel fotoalbum, ofwel voor het tweede deel van het fotocadeau dat we voor mijn vader aan het maken zijn, ofwel - als we daar toch met dezelfde, niet-smartphoto-producent zouden werken als in het eerste deel :) - om eindelijk eens een album van onze Canadareis te maken. Eentje waar mijn ouders ook blij mee zouden zijn, want die vragen straks al drie jaar om eens een deftige fotoselectie van die reis te mogen zien, oeps :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wij zijn intussen meer dan een jaar getrouwd, maar voor onszelf hebben we nog geen enkele foto afgedrukt.
    ik zou dus niet voor een cadeautje voor iemand anders gaan, maar gewoon mezelf eens goed verwennen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mijn albums lopen hier ondertussen al twee jaar achterstand op... En lap, ik ben te laat om deel te nemen maar mocht ik op tijd geweest zijn dan was het waarschijnlijk ook een fotoalbum geworden.

    BeantwoordenVerwijderen