dinsdag 29 november 2016

Eindejaar op komst: mijn 10 foto's van 2016 + een fotocadeautip

Is dat nu eigenlijk niet wat vroeg voor een jaaroverzicht? Ik hoor het u denken, maar ik vrees dat er niet meer te ontsnappen is aan de eindejaarsstemming die met rasse schreden naderbij komt. Wij staken zondag ons eerste adventskaarsje aan en ik kocht al vintage kerstversiering in de kringloopwinkel, maar die laat ik nog in de verpakking zitten tot de Sint weer richting Spanje is, geen paniek!



Voorlopig zie ik de jingle bells en al dus nog helemaal zitten, maar mezelf kennende kan dat even snel omslaan als het begonnen is, dus ik ga van mijn optimistische stemming gebruik maken om u hier al mijn 10 foto's van 2016 te tonen.

Waarschuwing vooraf: 10 vrij willekeurig foto's van mijn kindjes. Nu ik er zo vroeg bij ben kan ik binnenkort misschien voor de lol eens proberen of ik ook tien foto's zonder kindjes vind!

Blog van Sabrina: jaaroverzicht

Blog van Sabrina: jaaroverzicht

Blog van Sabrina: jaaroverzicht

Wat gek om te bedenken dat hij begin 2016 nog elke dag naar zijn onthaalmoeder ging en daar heerlijke dutjes op het kussen kon doen terwijl hij nu al een van de anciens in zijn kleuterklasje is.

Blog van Sabrina: jaaroverzicht

Heb je al ooit zo'n serieuze Hello Kitty gezien?

Blog van Sabrina: jaaroverzicht

Maar don't let al die schattigheid fool you: soms is het om in te kaderen hoe ze het kunnen uithangen!

Blog van Sabrina: jaaroverzicht

Hobby: paardrijden met Blits.

Blog van Sabrina: jaaroverzicht

Hobby: verkleden.

Blog van Sabrina: jaaroverzicht

2016 : het jaar van de ongebreidelde Bollo-liefde.

Blog van Sabrina: jaaroverzicht


2016 ; het jaar van de twee schoolgaande kindjes en daarbij horende carrière switch voor mezelf die me dit jaar enorm heeft beziggehouden, wat volgens mij ook verklaart waarom het een tamelijk kalm blogjaar was hier...

Blog van Sabrina: jaaroverzicht

Die kleurtjes! Op de kermis in Oostende. En het is dan wel een roze Barbie-mobiel, hij zit wél aan het stuur.

*   *   *

Hoe dat nu zit met die fotocadeautip? Welja, in al mijn voorzienigheid ben ik er dit jaar zelfs in geslaagd om nu al kerstcadeautjes klaar te hebben liggen. Een kalender, zoals elk jaar eentje voor mezelf en eentje voor moeke zodat ze kan bijhouden wanneer ze van oppasdienst is ;-)

En dit jaar ook weer kaartjes: ik ben waarschijnlijk 's werelds meest inconsequente kerstkaartjesstuurder, vorig jaar heb ik ongeveer overgeslagen, maar dit jaar ben ik er weer klaar voor met gepersonaliseerd kaartje. Hou die brievenbus al maar in de gaten!

U begrijpt dat ik hier nog maar een tipje van de sluier kan lichten hoe ze eruit zien, maar ik kan u wel vertellen dat ik vaste klant ben bij smartphoto voor mijn fotocadeaus. Dankzij hun uitermate gebruiksvriendelijke software (aanpassen, opslaan en nog eens aanpassen zoveel je wil voor de twijfelaars zoals ik), snelle service en prima kwaliteit is het moeilijkste wat je te doen staat de juiste foto's vinden voor je cadeau.

Blog van Sabrina: jaaroverzicht

Mijn persoonlijk advies: niet te veel twijfelen en op goed gevoel gaan voor de foto's die je doen glimlachen. Ik kan mij daar tureluurs op staren om de perfecte plaatjes te kiezen, maar kijk, perfectie bestaat niet en ook van niet-perfecte foto's kan je perfect genieten, ha!

Nu heb je nog tijd genoeg om te gaan snuisteren in het kerstaanbod van smartphoto en je slag te slaan, dus waar wacht je op!

Laat hieronder zeker ook weten als jij ook een jaaroverzicht blogt, dan kan ik in alle zen en rust komen kijken, want ik heb mijn deel al gedaan! Net zoals in 2015 en 2014.

Als trouwe en tevreden klant schreef ik deze blogpost in samenwerking met smartphoto.

2 opmerkingen:

  1. Te vlug geenterd :). en wat leuke foto's!! En nope zo'n serieuze hello kitty heb ik nog niet gezien :)

    BeantwoordenVerwijderen