Pages

vrijdag 30 december 2016

Jaaroverzicht 2016, op naar 2017!

In al mijn enthousiasme was ik een dikke maand geleden al bezig met terugblikken op het voorbije jaar in de vaste overtuiging dat ik nog tijd zat had voor een uitgebreid jaaroverzicht, maar zoals dat altijd gaat moet ik me nu ineens nog reppen om nog voor het jaareinde een overzicht klaar te hebben.



Bij het doorbladeren van mijn blogarchief viel me nog eens op dat het hier kalm was dit jaar, dus ben ik gaan terugscrollen door mijn Instagramfeed om te zien wat 2016 bracht en waarvan 2017 meer mag brengen!

[Omdat het allergrootste deel van mijn wereld weliswaar draait om mijn kindjes, heb ik toch geprobeerd om er de foto's uit te kiezen waar zij niet op staan! Oordeel zelf of ik in mijn opzet geslaagd ben ;-)]

Lopen

Blog van Sabrina : jaaroverzicht

Op schrikkeldag 2016 kocht ik dit paar loopschoenen en ik vind het niet onverdiend om ze hier een eerste plaats in mijn jaaroverzicht toe te kennen. Behalve een absoluut minimale conditie die ik nooit eerder had, leerde ik ook het genot van gewoon even te gaan uitwaaien in het bos kennen.

Blog van Sabrina : jaaroverzicht

Door een tamelijk hardnekkige heupblessure word ik momenteel gedwongen om het weer zeer langzaamaan te doen, maar dat doet me alleen harder uitkijken naar mijn momenten in het bos.

Latte

Buitensporig veel foto' van latte en zelfs een occasionele koffie in 2016.

Blog van Sabrina: jaaroverzicht

Blog van Sabrina : jaaroverzicht

Blog van Sabrina : jaaroverzicht

Dankzij de melkopschuimer die ik voor kerstmis kreeg maak ik mijn latte tegenwoordig lekker zelf, en voor mijn part drinkt u liever thee, melk of een warme choco, maar in elk geval wens ik u in 2017 ook veel mooie momenten met een kopje van iets lekkers toe!

Lezen

Mijn doel van 32 boeken heb ik niet gehaald, volgens Goodreads ben ik blijven steken op 28 boeken. Op dit moment ben ik bezig in de autobiografie van The Boss en waarschijnlijk zal ik daar mijn leesjaar 2017 ook nog mee starten.

Blog van Sabrina : jaaroverzicht

In 2016 had ik onder meer opnieuw een literaire afspraak met Hendrik Groen, zoiets maakt een leesjaar goed, en sowieso ben ik keihard van #teamnevernotreading en ben ik van plan om in 2017 lid te blijven.

Blog van Sabrina: jaaroverzicht

Lekkers

Van lekker eten word ik altijd blij en ik heb nog een etentje voor mijn verjaardag tegoed (nietwaar?! *hint*), dus ik was aangenaam verrast om te zien dat er in 2016 blijkbaar toch genoeg tijd was voor af en toe een etentje hier en daar. Want dat leek nu al zo lang geleden...

Blog van Sabrina : jaaroverzicht

Blog van Sabrina : jaaroverzicht

Bon, de boodschap zal nu wel duidelijk zijn zeker? Op vele lekkere etentjes in 2017!

Lol

Blog van Sabrina : jaaroverzicht

Zandtaartjes met schelpen en zand of sloffen gevuld met mannetjes: 2017 kan niet genoeg lol brengen!

Blog van Sabrina : jaaroverzicht

Lef


Blog van Sabrina : jaaroverzicht

Het lef om in een reuzenrad te gaan terwijl je eigenlijk hoogtevrees hebt.
Of het lef om van job te veranderen als de huidige niet goed meer voelt.

Dat wens ik u en mezelf toe voor 2017, voor je het weet krijg je zomaar een mooie winterse zonsondergang boven een mistig Bokrijk cadeau, of een fijne nieuwe job, mét extra tijd voor je gezin.

Liefs

Blog van Sabrina : jaaroverzicht

Zeker last but not least stel ik voor dat we onszelf, elkaar en de hele wereld heel veel liefs & liefde toewensen.

Daarmee heb ik alles voor 2016 gezegd en ben ik klaar om aan 2017 te beginnen.
Tot dan!

9 opmerkingen:

  1. Het lef om van job te veranderen, dat kan ik wel goed gebruiken eigenlijk...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dan wens ik je dat van harte toe! Goeie moed in elk geval, want ik weet maar al te goed dat het achteraf gezegd makkelijker lijkt dan op het moment dat je nog moet beslissen ;-)

      Verwijderen
  2. Wat een mooi overzicht! Ik wens je in 2017 meer van dat alles :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie foto's! Proficiat met de nieuwe job en het lef dat je had/hebt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi jaaroverzicht! Ik wens je een fijn 2017 toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi jaar! En hoera voor dat lef! En het lopen! En het lezen! :)

    BeantwoordenVerwijderen