vrijdag 10 maart 2017

Vrolijke vrijdag blijmakers - #40dagenbloggen

Lieve lezers, ik hoop maar dat ik jullie niet te veel ambeteer met mijn dagelijkse geblog. Ik ben van plan er nog een tijdje (40 dagen!) mee door te gaan en het doet me in elk geval veel plezier om aan mijn statistieken te merken dat jullie dagelijks met zovelen komen lezen. Dankjewel daarvoor!

Het zal u wellicht ook niet ontgaan zijn dat vandaag DE ZON DE HELE DAG SCHEEN! Ik ben zeker niet de enige bij wie dat voor een instant goed humeur boost heeft gezorgd.


Daarom en omdat het vrijdag is, wil ik graag een paar dingen waar ik vandaag blij van werd oplijsten:

Na het naar school brengen van mijn kroost tijd hebben om in alle rust en stilte te ontbijten met een bordje havermout en een beker latte.

Blog van Sabrina: vrolijke vrijdag

Een narcisje dat dapper meedoet aan het algemene lente-gevoel.

Dat de koerier met de bloomon-bloemen die ik een paar dagen geleden nog maar bestelde voor de verandering al eens vroeg op de dag én op een moment dat ik thuis ben aanbelt. Nog meer lente in huis!

Blog van Sabrina: vrolijke vrijdag

’s Middags een taterwater gaan halen op school die al snel de mededeling doet dat hij eerst bokes met choco wil eten en daarna zeker géén dutje wil doen. “Als je geen dutje meer doet, dan moet je terug naar school namiddag hé.” “Jaaa, ik wil nog naar school.” Zo gezegd zo gedaan! Na school was zijn kaarsje wel uit en had hij zijn tutje nodig, maar zo fier op hem dat hij zo graag naar school gaat.

Blog van Sabrina: vrolijke vrijdag

Na school jassen uit en buitenspelen. Er waren er ook die al meteen hun schoenen en broek wilden uittrekken, maar die heb ik wijselijk tegengehouden.

Oké, misschien eveneens ietwat voorbarig heb ik de kussens in onze tuinset al teruggelegd, maar we hebben wel al mooi even in het zonnetje gezeten.

Blog van Sabrina: vrolijke vrijdag

Dat kan toch deugd doen, zo’n dagje stralend mooi weer.
Hoe was het met uw humeur op deze mooie lentedag?

4 opmerkingen:

  1. Opmerkelijk he hoe wat zon meteen voor een beter humeur kan zorgen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ongelofelijk, vandaag ben ik er spontaan mijn ramen door gaan wassen. (Of omdat je met die zon pas goed kon zien hoe vuil ze waren. Kan ook!)

      Verwijderen
  2. Ik heb gisteren ook al in de tuin gezeten, er was geen houden aan :-). Er is bij ons ook al 1 narcis die begint te bloeien, de voorloper van hopelijk een hele bak vol binnenkort :-).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zalig hé, alsof alles en iedereen uit winterslaap ontwaakt :-)

      Verwijderen